Čerpací technika je specifická komodita. Zákazník si koupí čerpadlo, ponoří ho do studny a několik let nechce podobný nákup řešit. Jak tedy udržet se zákazníkem vztah i po nákupu? Dlouho jsem přemýšlel, jaký zvolit dárek k objednávkám a vznikl z toho zcela samostatný projekt. Začali jsme psát a vydávat vlastní magazín.
Dárek k objednávce je silný psychologický nástroj, který významně posiluje vztah se zákazníkem a ovlivňuje hodnocení obchodu či předpoklad pro doporučení obchodu známému. Proto mi dárek k objednávkám na RedEd.cz od začátku vrtal hlavou.
Ze zbytných věcí, jako jsou klíčenka, propiska, nebo jiný reklamní předmět, nejsem nadšený. Nejzajímavější v tomto směru mi přijde žeton do vozíku, ale i ten je z mého pohledu jako dárek směrem k zákazníkům laciný a neosobní.
Chtěl jsem vytvořit něco zajímavého, hodnotného. Něco, co zákazník ocení, ať už si koupí drobnost, nebo velké čerpadlo do firmy.
Vznikl RedMag
Obsah magazínu
Reklamní prostor
Vzhledem k ročnímu období a sezonně jsme se rozhodli poslat všem zákazníkům od začátku letošního roku magazín zpětně jako poděkování za objednávku. Další distribuce je zajištěná jako součást objednávek. Díky tomu mají zadavatelé naprostou jistotu, že magazín přijde zákazníkovi domů a minimálně projde rukama při rozbalování balíku, což se např. u klasické letákové inzerce nedá zaručit.
Přesah do online marketingu
Závěr
Pomůžu také Vám
Zaujal Vás článek? Potřebujete pomoc s komunikací, posunout vaše podnikání, marketing, nebo dotáhnout kreativní nápad? Mrkneme na to společně.
Bc. Jan Kodl
Jsem specialista na online
marketing a PPC reklamu.