Blog

Připravit, pozor, otevíráme!

Vývoj pandemie COVID-19, alespoň v našich končinách, podle všeho směřuje ke zdárnému zvládnutí situace. A s tím je spojené i opětovné otevírání podniků. Ať už bude časová osa uvolňování opatření …

Navýšení poptávek z eshopu o 270 %

Připravil jsem pro vás ukázku, jak lze díky správné prezentaci, komunikaci a vhodnému umístění navýšit mnohonásobně počet odeslaných poptávek z vašeho eshopu. Věřím, že to pro vás bude inspirací k …

Mergado a XML feedy Shoptet

Pokud potřebujete provádět sofistikovanější úpravy XML feedu z vašeho eshopu na platformě Shoptet, pravděpodobně sáhnete po nástroji Mergado. Potom ale určitě narazíte na problém. Tím problémem jsou blokované IP adresy. …

Jak jsem vymyslel reklamu

Mojí hlavní činností je zejména práce na reklamách v Google Ads, Skliku a Facebooku. Přesto, když už pro klienta pracuji, nápady zkrátka přicházejí. A tak mi přijde škoda, nechat si …

“Nahý úklid”

Analýza klíčových slov je jako sonda do myšlení lidí. Pokaždé, když se věnuji novému tématu, přinese mi novou zkušenost. Tentokrát mě při přípravě kampaně pro úklidovou firmu zaujalo vyhledávání klíčového …

“Košele”

Tentokrát jsem se spletl. Tolik jsem se těšil na brněnské hantec a oni to jen braťja Slováci v Brně. Probírám se vyhledávacími dotazy v kampaních na pánské zakázkové krejčovství a …