Služby

Pomáhám lidem a firmám s marketingem na internetu. Pro lepší představu jsem obsah vybraných marketingových aktivit rozepsal. Obvykle však na sebe v rámci spolupráce jednotlivé služby vzájemně navazují a prolínají se.

Standardní cena služeb činí 700 Kč / hod.
Za účelem dlouhodobé spolupráce lze sjednat individuální podmínky.

s3
Analýza klíčových slov

Vypracuji pro Vás analýzu klíčových slov. Základ pro tvorbu webu, realizaci PPC kampaní, vodítko pro tvorbu obsahu, linkbuilding, obecně základní dokument pro organizovanou propagaci vašich produktů či služeb na internetu. Analýza klíčových slov má svůj význam i pro fungující projekty – pomáhá najít nové cesty pro propagaci, dává přehled o významnosti vybraných klíčových slov v rámci konkurence, lze díky ní definovat sezónní produkty apod. Rozsah závisí na specifikaci projektu.

Obecně je zejména u internetových obchodů se širokou nabídkou zboží potřeba analyzovat celou řadu produktů a odvětví, naopak typicky služby obvykle představují jen úzkou skupinu vyhledávacích dotazů. Proto nelze vypracování analýzy klíčových slov paušalizovat.

s5
PPC reklama a optimalizace

Pustit reklamu na internetu dnes není nic těžkého. Mou prací je připravit takové kampaně, které budou za vynaložené prostředky generovat stanovené cíle. Jinými slovy, že se kampaně vyplatí. Ať už jsou to objednávky na e-shopu s definovaným PNO, nebo třeba odeslané rezervační formuláře se stanovanou maximální cenu za konverzi.

Pracuji v systémech Adwords a Sklik (Google a Seznam.cz). Vytvořím pro Vás reklamu ve vyhledávání, bannerové reklamy v obsahové síti, zajistím video reklamu na YouTube a celé to propojíme skrze důmyslný remarketing tak, aby Vám zákazník už neutekl.

s2
Reklama na Facebooku a Instagramu

Reklama na sociálních sítích má svá specifika. Ať už jde o rozdílné měření, vytváření inzerátů, nebo odlišné cílení reklam. Zcela specifická je samotná komunikace a proces oslovení potenciálních zákazníků. Pomůžu Vám připravit vhodnou strategii a kampaně, které osloví ty správné lidi v ten pravý čas. Společně uděláme z Facebooku a Instagramu marketingový nástroj, který bude generovat tržby a vytvářet zisk.

s7
Inzerce na zbožových porovnávačích

Zbožové porovnávače představují pro většinu e-shopů nedílnou součást marketingové strategie. Pokud jsou pro Vás slova jako „XML feed“, „párování produktů“, nebo „bidding“ cizí, je načase s tím něco udělat. Pomůžu Vám řídit efektivně inzerci na Heuréce, Zboží.cz a dalších tzv. zbožácích. Ať už potřebujete pomoc se základy, jako je párování zboží, řešíte optimalizaci cen, nebo potřebujete navýšit tržby. Pracuji v aplikaci Mergado.

Aplikace ProductAds představuje také zajímavý nástroj pro výrobce, či oficiální zástupce značek pro Českou a Slovenskou republiku. Zastupujete-li značku pro tuzemský trh a máte zájem o lepší pozici na trhu, neváhejte se na mě obrátit.

s4
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Obsah je král. Otřepaná fráze internetového marketingu, která však platí. Ale jaký obsah? Kde a proč? Aha! Optimalizace pro vyhledávače má svá specifika. Pokud chcete dostat svůj web v rámci vyhledávání na první stránky, je vhodné podnikat plánovité kroky, mít cíl a vědět, proč se to či ono realizuje.

Vypracuji pro Vás analýzu on-page SEO faktorů, připravím podklady pro SE optimalizaci a uvedu Vás do problematiky SEO tak, abyste byli schopni budovat relevantní obsah. V případě zájmu pro Vás zajistím specialistu na SEO a linkbuilding.

s1
Měření webu, webová analytika

Základ dobrého marketingu je měření. A základ dobrého internetového marketingu je měření webu. Nedílnou součástí každé spolupráce je správné nastavení maření návštěvnosti (obvykle Google Analytics), nastavení cílů, vyloučení nerelevantních návštěv apod. Součástí těchto úprav bývá implementace konverzích kódů a remarketingových kódů. Není se čeho bát. Stačí mi kontakt na správce vašeho webu a vše za Vás již vykomunikuji.

U zavedených projektů lze z nasbíraných dat zjistit slabá místa webu, definovat prostor pro zlepšení v rámci uspořádání kategorií, produktů, nebo jednotlivých webových prvků, analyzovat chování nových a stávajících uživatelů, určit opomíjené zdroje pro zvýšení tržeb apod.

s6
Odborná školení pracovníků

Provádím edukativní činnost v oboru internetový marketing a s tím souvisejícími tématy. Školení probíhá obvykle na jedné ze dvou úrovní:
1) Školení vedoucích pracovníků – význam a přínos vybraných on-line marketingových aktivit a nástrojů, náklady, měření, vyhodnocování, strategické plánování, návaznost na marketingovou strategii, marketingový koncept; 2) Školení marketingových pracovníků – dle zvolené oblasti, úvod do problematiky, konkrétní marketingové nástroje, praktické ukázky, rady a tipy, návaznost na další oblasti a činnosti. Školení je připravováno individuálně na základě požadavků.

Máte zájem o schůzku?

Skvěle! Můžeme se potkat v Olomouci, nebo za Vámi rád přijedu osobně.
Zavolejte, nebo mi napište a domluvíme se.